Alle overhemden van BB Chum zijn van een hoogwaardige kwaliteit en de stoffen zijn afkomstig van gerenommeerde Europese stoffenleveranciers. De samenstelling van ieder overhemd was 100% katoen. tegenwoordig is de samenstelling 97% katoen/ 3% elastaan. Dit draagt erg comfortabel.
Helaas kunnen wij in het systeem geen veranderingen aanbrengen in bestellingen nadat deze geplaatst zijn. We kunnen bestellingen in het systeem annuleren nadat deze geplaatst zijn. Dit kun je aangeven d.m.v. een e-mail naar [email protected]. Is je bestelling nog niet in behandeling genomen kunnen wij dit handmatig voor je oplossen.
Wellicht heb je geluk omdat een andere koper het overhemd retour stuurt. Normaal gesproken is op echt op. Als je wilt kunnen we je binnen 14 dagen laten weten of het shirt toch beschikbaar is. Stuur dan een mail naar onze klantenservice [email protected] of via het contact formulier hiernaast weergegeven en wij zullen je een bericht sturen mocht het overhemd toch weer op voorraad zijn.
Bestellingen voor 16:00uur geplaatst worden veelal dezelfde dag verzonden via PostNL. En anders de volgende werkdag.
BB Chum rekent € 4,95 voor alle bestellingen binnen Nederland met een standaardservice. Voor sokken en mondkapjes en alleen een riem worden goedkopere tarieven berekend. Dan gaat het op gewicht. Deze bestellingen worden verzonden met post.nl. Voor zendingen naar Belgie en Duitsland wordt € 7,50 in rekening gebracht.
Door onze bestellingen op vrijdag om 17.00 nog bij post.nl aan te bieden, hopen wij dat de mensen van Post.nl ervoor kunnen zorgen dat jouw overhemd(en) op zaterdag geleverd kan (kunnen) worden. Helaas kunnen wij je dit niet garanderen. Op zon-en feestdagen worden er geen pakketten bezorgd.
Momenteel levert BB Chum nog niet in alle landen van de wereld. Bij het betalen kun je de landen selecteren waar wij naar vesturen. Kun je niet wachten en moet het pakketje naar een ander land gestuurd worden neem dan contact met ons op via: [email protected] . Dan kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Ja, als klant kun je je overhemd altijd geheel kosteloos retour sturen via een post.nl servicepunt in Nederland. Uiteraard gaan wij van BB Chum ervan uit dat het overhemd in goede staat en ongedragen weer terugkomt. Wanneer je iets retour zendt, kun je het beste dezelfde verzenddoos gebruiken waarin je het overhemd hebt ontvangen. Stuur een mail naar [email protected] , dan krijg je via een antwoordmail een link waarin staat hoe je het gratis retouradres kunt printen.
Je kunt ook een herroepingsformulier downloaden om een retourzending aan te geven. Download hier het formulier om een retourzending te melden.
Stuur ook de bijgeleverde pakbon mee. Retour aanmelden kan tot tot 14 dagen na factuurdatum. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen.
Voor retouren buiten Nederland is de klant zelf verantwoordelijk voor de retour en de kosten van de retour.
Adres: bb chum Carel Fabritiuslaan 33 1181 TD Amstelveen Nederland. Download hier het formulier om een retourzending te melden.
Let op! Jij draagt de verantwoordelijkheid ervoor dat je retourzending bij ons aankomt.
Je kunt je overhemd ruilen voor een ander overhemd die dan natuurlijk wel op voorraad moet zijn. Stuur een mail naar [email protected] of via het contactformulier hiernaast weergegeven, waarin je aangeeft het door jou bestelde overhemd te willen ruilen. Het ruilen van een overhemd brengt de eerste keer geen extra kosten met zich mee. Je zult alleen wel een volledig nieuwe bestelling moeten plaatsen. Wij sturen het nieuwe overhemd gratis naar je toe. Voor elke volgende ruilzending worden de verzendkosten in rekening gebracht.
Onze klantenservice is bereikbaar via email. [email protected]. of via het contact formulier hiernaast weergegeven. We streven ernaar om jouw mail binnen 48 uur te beantwoorden.
je kunt de klantenservice ook telefonisch bereiken op telefoonnummer 0031 (0)6 558 25 779
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Je winkelwagentje is op dit moment leeg