15 results
Wij Nederlanders zijn gek op sale, dus natuurlijk ook op overhemden sale. Soms is net dat overhemd met print in de sale die je eigenlijk heel graag had willen hebben, maar om een bepaalde reden toch niet had gekocht. Dan heb je geluk, al helemaal als het dan ook nog in jouw maat is. En zeker bij bb chum. Daar zijn alle overhemden met print in een gelimiteerde oplage van 149 stuks per print gemaakt en op is echt op. De kans is groot dat die 149 stuks helemaal niet in de overhemden sale terecht komen.
Bij bb chum gaat alles net even anders. We werken niet met 2 collecties per jaar maar brengen iedere maand nieuwe overhemden met print in de collectie en we hebben dus ook niet 2 overhemden sale momenten. Soms zijn er speciale acties en de sale pagina wordt het hele jaar aangevuld met overhemden met print. De sale pagina is dus echt iets om in de gaten te blijven houden.
Tegenwoordig lijkt het wel alsof het het hele jaar door sale is. Er is altijd wel een moment dat er iets voor een lagere prijs wordt aangeboden. Dat probeert bb chum te voorkomen. Over het algemeen gaan bij bb chum de overhemden met print in de sale als het om laatste maten gaat die nog voorradig zijn of om overhemden die al lang in de collectie zijn. De overhemden met print zijn niet seizoensgebonden dus je hoeft er niet vanuit te gaan dat ze standaard na een half jaar in de overhemden sale gaan. De gekleurde sokken, de canvas riemen of de gevlochten elastische riemen en de basic t-shirts gaan sowieso niet in de sale. Dit zijn echte basisproducten en niet aan mode onderhevig.
Als merk ontkom je er niet aan om producten in de sale te doen. Zelfs bb chum niet met de kleurrijke overhemden met print. En ook met een overhemd uit de sale kun je laten dat je stijlvol en kleurrijk bent. Dat je een man bent met een kleurrijk leven. En je kunt het natuurlijk matchen met de riemen en gekleurde sokken ook al zijn die niet in de sale. Houd gewoon de overhemden sale pagina in de gaten en wie weet welk buitenkansje er voor jou tussen zit.
Je winkelwagentje is op dit moment leeg